Less

Dagen på skolan har varit okej, men i stort sett har hela dagen ändå varit helt dålig! Känt mig bara nere och inte alls på humör! Jaja, ska sluta klaga på bloggen iallafall och berätta om mitt intressanta liv!

Skolan då som vanligt, tråkigt! Efter det så gick jag till syrran och somnade där en sväng sen åkte vi till Åse och fikade dära jag, mamma, syrran och Josefin! Gott var de kan jag ba säga på en gång! Sen drog jag & mamma till stallet och gjorde stallet lite snabbt, blev nog sent ändå! Ingen ridning idag heller, Marie har varit ut på Clatch idag och det hade gått bra sa hon! Bra att han kan få komma igång med lite lugn ridning nu från början innan jag ska sätta mig upp och kräva massa av honom. Nåja, det blev ju ett intressant inlägg... eller så inte.


Man kan ju alltid fejka ett leende

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0