Gårdagens ridning

Hann aldrig blogga igår, men skriver lite om gårdagens ridning ändå!

Clatch

Red honom på ridbanan i skritt & trav, blev en lite latare dag för oss båda... Jag krävde inte så mycket av honom fast han var skit busig! Sofia red Golden samtidigt och C skulle bara jaga runt Golden och medans dom sprang och busade på dära så drog han nå bocksprång och sånna saker, men det gör inte mig nå haha! Sålänge hästen är glad och inte menar nå illa så är jag glad också, ganska kul när han busar lite! ;)

Isa

Red Isa också lite snabbt på ridbanan, bara skritt i ca. 20 min och inge krävande alls. Hon har ju fått gå lite fram & tillbaka hära vissa dagar, hoppas verkligen syrran kommer snart och hjälper till med henne!





/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0