Gårdagen

Igår vakna jag rätt sent och for direkt till Luleå så hann inte blogga! Men... ja var iallafall i Luleå med mamma en sväng, vi gick på Häst & Fritid och hittade ett jätte fint vintertäcke till Gunnar men vi har redan köpt 2 stycken och inte testat dom så vore onödigt att plocka på sig ännu fler. Även två schabrak, ett orange från HV polo men de hade stort märke och vet inte hur de är nu med de dära nu med loggor och namn på schabraken o.s.v?
Får man tävla med stora märken/loggor/namn på schabraken? Är tacksam för svar!
För tyvärr så fattar jag inte ett skit av de som står på ridsportförbundet. Iallafall så hitta vi ett blått också men vi avvaktade med de också! Sen drog vi på Eurosko och kolla på skor, fick mig ett par nya skor för de behövdes! Sen drog vi på Hööks mamma skulle lämna igen massa saker och vi kom med lite saker ut såklart! B.l.a ett dressyrschabrak till Gunnar, 2 träns (GM´s träns Hera & Callisto), matchande tyglar till Callisto och nå andra mörkbruna tyglar. Plocka även upp en JW sadel vi skulle testa till C så ska prova rida i den idag! :D

Hann aldrig rida igår, Marie for ut och red C lite men dom andra fick vila! For dit ock fixade kvällen lite snabbt bara.


Får man tävla i dessa schabrak nu?

/ Paulina Molander


Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag förstod reglerna rätt så skulle dom ''frysa'' det i två år och komma fram till ngt beslut år 2014.



Alltså får man tävla med de gamla måtten tills 2014, MEN det är endast så jag fattade det, jag har aldrig tävlat dressyr/hopp så vet inte riktigt men vad jag har hört iaf : )

2012-01-10 @ 15:25:07
Postat av: Erika

Just nu är det ingen "regel" på loggar endast rekommenderade storlekar. loggregeln kommer troligtvis börja gälla 2013 eller 2014 men just nu så är det ENDAST rekommenderat :)

2012-01-10 @ 22:29:53
URL: http://nlryttare.blogg.se/
Postat av: Erika

iallafall som jag har fattat det! :)

2012-01-10 @ 22:30:27
URL: http://nlryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0