Förlåt, ska bli bättre..

Förlåt, förlåt och förlåt för att min uppdatering varit helt sämst.. men jag lovar att jag ska bättra mig, jag lovar!
Första dagen på skolan idag, kändes inte bra men när skoldagen väl var över kändes det helt okej! Men imorgon.. lång dag och världens tråkigaste lektion första lektionen, spanska.. nåja får väl se det positivt. Ehm förresten, tänkte dela med mig av ett par videosar på ett tag ifall ni skulle vilja det, de tär från grådagens ridpass. Dressyr och ett litetlitet 'hinder' Slänger upp det på en liten stund, håll utkik! :-)



Bilder från i höstas, fotade av tilda larsson!

/ Emilia Larsson

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg header! :)

2012-01-11 @ 12:17:53
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0