Dressyrträning

Tjohooo! Tänkte aldrig på att skriva igår att de var ju första skoldagen igår... försovde mig stort säger jag bara! Inga detaljer haha! Iallafall idag så har skolan varit chill, var på stan en sväng efter det och tog bussen hem! Så har precis landat här hemma, ska slänga ihop nån middag tills mamma kommer hem för sen blir det stressigt! Ska till stallet och göra klart och 19.00 är det dressyrträning med Gunnar för Stina! Clatch ska följa med också eftersom Marie ska rida varannan onsdag på honom nu när hon börjat på ridskolan!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Kommer väl hem ikväll och får se om jag hinner skriva nå om ridpasset eftersom det alltid blir så sent efter onsdagsträningarna!



/ Paulina Molander


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Finfin blogg ni har! :) Ska vi följa varandra via Bloglovin?

2012-01-11 @ 18:22:08
URL: http://dartmoorryttare.blogg.se/
Postat av: Sofie :)

Hej! Jag undrar i vilket program ni gjorde eran header?

Svara gärna i en kommentar på min blogg. Tacksam för svar :)

p.s FIN blogg! :)

2012-01-11 @ 18:39:15
URL: http://ponniilove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0