Dagens ridpass

Gunnar

Rullade Gunnar mot klubben på dressyr träning för Stina. Vi tränade på att få han fram för skänkeln och lyssna på mig och bli uppmärksam på de jag ber om. Det gick väldigt bra måste jag säga, sen la vi ner mycket tid på min sits eftersom mina ben gärna far fram eller att mina fötter glappar i stigbyglarna! Fast de är p.g.a drivningen, driver mycket så mina ben åker upp och de blir helt tokigt! Nåja, blev somsagt väldigt bra i slutet och de är bara kämpa vidare! Ponnyn skötte sig super fint och var jätte duktig som vanligt!



Clatch

Äntligen fick man också rida Clatch efter några veckor p.g.a tappad sko, påtal om de så har Gunnar tappat en nu istället men ändå dags att sko om hela högen nuså. Skrittade han 30 min på ridbanan och så fort jag satte mig upp fick han nå sprutt och börja springa haha! Han är nog jätte glad nu, älskar den dära hästen verkligen! Ser fram emot nu att få hålla igång han och ut på tävlingar!



/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0