Dagens ridpass

Clatch

Idag red jag ut i skogen på C igen, Sofia & Golden följde med och vi var och utforskade lite nya vägar! Finns så mycket fina vägar där borta så man kan ju rida in på en ny väg varje dag nästan! Iallafall vi kom på som en liten slinga och sen vände vi hemmåt. Clatch var rent sagt utav galen idag! Han var pigg, skulle inte skritta normalt, bockade och gjorde nå luftsprång o.s.v haha! Lite kul är de sålänge han inte får av mig iallafall! Det gick bra annars och det var väldigt kul att få komma ut på en längre tur i skogen!

Isa

Red Isa i skritt & lite trav på ridbanan idag barbacka, hon var mycket mer avslappnad idag än igår så det var ju bra de! Gör inte så mycket med henne när hon inte är igång så mycket ännu så då försöker jag bara jobba på volten eller runt fyrkanten!



/ Paulina Molander


Kommentarer
Postat av: Vem?

Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig DIREKT! :)

2012-01-16 @ 03:45:12
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0