Dagens ridpass

Gunnar

Dressyrträning för Stina idag, bestämde mig för att rida honom barbacka på lektionen så Stina får se om hon tycker det blev nån skillnad utan sadel och hon tyckte också det såg bättre ut! Så framöver tänker jag bara rida barbacka på honom på ridbanan! Iallafall red lite själv och så från början och han var super fin! Tränade skänkelvikning, avbrott & galoppfattningar, ökningarna var jätte fina idag! Säger bara att jag fått en super duper ponny jag har!!

Clatch

Marie red sin första lektion på Clatch idag på ridskolan, vi rider ju samtidigt så hann tyvärr inte se men hon sa att det gick bra och han var känslig för hjälperna idag och att allt funkade på bra! Dock skrittade dom bara (nybörjargrupp) så det hände väl inte så mycket men dom har ridit igenom ridvägar och gjort halter o.s.v.. ja sånt man brukar göra från början och så! Det gick hur som helst bra!

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0