Dagens ridpass

Gunnar

Red Gunnar på ridbanan barbacka! Skit fin som vanligt såklart! Han var lite busig i galoppen och bockade lite men han fick int av mig iallafall som tur var haha! Red mycket på volten och med rättställd & utåtställd häst, de är han duktig på! Sen mycket travökningar och vet inte om jag inbillar mig men han känns mycket finare att rida barbacka!

Marie red Clatch idag, dom var på ridbanan samtidigt och dom skritta & trava lite, hon är inte så jätte duktig men hon ska ju börja på ridskolan nu imorgon och ska få ha C på dom lektionerna så det ska bli bra det hära!

Mamma longerade Isa efter hon fick nya skor & snösulor idag, vild häst säger jag bara!!

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0