Dagens ridpass

Clatch

Red Clatch på ridbanan och försökte få honom skritta på i ett hyffsat snabbt tempo, vilket inte funkade så bra... Han måste ha varit lite trött idag! Aja, formen satt bra och han sökte sig neråt! Travade lite också och det funkade också bra! Men gick mot skogen på en liten väg från stallet och då vart de fart i ponnyn, haha så kul de är att rida honom, man vet aldrig vad som väntas! Gick sen tillbaka på ridbanan för att få igång han även där... men han dog lika fort då igen.



Isa

Skrittade Isa barbacka på ridbanan i ca. 30 min och travade lite! Var lite skotrar och så idag så hon var väldigt spänd men det gav sig till slut och blev bättre!



Gunnar

Red Gunnar sist av alla och upp mot skogen... men efter en bit på vägen insåg jag att de hade blivit ganska så mörkt, så jag vände så det blev iallafall en bra framskrittning, tänkte att jag skulle plumsa lite i hans hage då istället men de var lite för djupt för honom så det blev väldigt tungt så jag gav upp och det slutade med ridbanan för honom också! Nåja, ponnyn var pigg & glad och red lite undan för skänkeln, förvänd galopp och mycket ökningar! Det gick bra idag och hoppas på samma framåtbjudning resten av alla dagar!



C & Gunnar har äntligen fått snösulor idag så nu får dom inga hemska styltor! Isa får sina på tisdag troligtvis!

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0