Björknäs all day long

Idag så var de ingen skola, guuud så skönt! Istället skulle vi till björknäs och kolla på våra linjer vi valt att kika in på, besökte först fordons sen resturan och sist omvårdnads. Iallafall så vet jag inte vad jag ska gå, men kanske lutar ändå mot RL. Efter det så gick jag, Natalie & Lantz till frasses och käka så kom Oskar dit sen så chilla vi på lite på stan, Lantz fick näsblods attack och skämde ut oss inför hela Boden!... Nåja sånt som händer!

Nyss käkat middag och det blev en hästfri dag för syrran & Marie är ute i stallet idag och fixar! Skönt med en liten halvslö dag för jag har redan gjort alla läxor o.s.v så det känns skönt att bara ta det lugnt nu!



/ Paulina Molander


Kommentarer
Postat av: Emilia

va fin blogg:)

2012-01-21 @ 22:07:02
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0