2012

Då var det 1 Januari då... Och iår ska Jorden gå under, så många gånger vi fått höra det och de aldrig hänt nå! Nåja, kanske händer iår, klimatet är ju fan hel skumt!

Min kväll/natt var iallafall hel galen! Var hos Marcus med Linnéa, Simon, Oskar & Calle och hade lite damp! Skjöt lite raketer och så, nåja de var ganska kul ändå jämfört med alla mina andra nyår! Pappa hämtade upp mig och skjutsa mig direkt till stallet, ingen ridning idag blev de, kände mig inte tillräckligt utrustad för snön som yrade runt idag! Såå.. nyss kommit hem och ska käka lite oxfilé & potatisgratäng snart! mums! Kvällen ska bli lugn och slapp!

Clatch har äntligen fått på sig sin tappna sko nu! Äntligen ska jag börja sätta igång honom ordentligt så taggar vi till Umeå i februari!


Fint med sommarbilder mitt i vintern...

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0