Presentations inlägg - Paulina

Halloj! Jag heter Paulina Molander och är 15 år, bor i lilla hålan Boden med min familj och husdjur. Mitt största intresse är såklart hästar, har några stycken själv som jag tränar & tävlar med aktivt! Annars är det väl vännerna & skolan som tar upp min tid och även ibland kameran faktiskt, men inte lika mycket som förr...

Jag har då alltså 4 egna ponnysar, jätte kul måste jag ju säga, men väldigt tungt haha! Har en maxad b - ponny som heter Starfighter som numer är utlånad till en kvinna som sällskapsponny, sen har jag ett c - ponny sto som heter Ibiza, en d - ponny Golden Garlic RC 97 och sist men inte minst min maxade d - ponny Clatch! Tänkte skriva sen ett eget litet inlägg för dom sedan.

Annars vet jag inte riktigt vad man ska skriva? Fråga vad som helst om det är nå, alltid lika kul med frågor, hoppas ni fortsätter att läsa min & Emilias blogg sedan om oss och våra ponnysar!



/ Paulina Molander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0