Julklapparna

Min julafton har varit riktigt bra, har fått massor av fina julklappar! Tack allihopa, hihi!
Kan berätta vad jag har fått.. eller ska försöka komma ihåg allt..

En stickad halsduk.
En förpackning med nagelsaker.
Snoddar till Jerry.
Ryktborste.
Mobil 'väska' man kan ha på armen när man.. tillexempel rider!
Rosa gummiskydd till mobilen.
Rosa mobilväska!
Överförningssladd till mobilen.
Presentkort på en foto kurs.
Totalt 3500 kronor.
Smycken som tillexempel uggleörhängen och ett armband.
Chokladtomtar, läsk, chokladask osv..
En cupcakes skål.
En grå as mysig hoodie!
Ögonskuggor.

Ja men det är nog allt, supernöjd över julklapparna! Och så småningom kan jag ju köpa mig ett efterlängtat objektiv (vet dock inte ilket jag vill ha än) Men finns så mycket annat jag också vill spara till, bland annat en onepiece och tretorn ridstövlar..

/ Emilia Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0