Jag drunknar

Goddagens! Har nyss kommit hem från stallet, hade nämligen morgonfodringen så var ute i stallet kl. 06.00, nå är man duktig! Tog ut alla hästarna och sen fixade jag iordning Gunnar, red honom på ridbanan en liten stund i skritt & trav för underlaget är ju jätte dåligt nu när de är så hårt i backen och de är så lite snö eller så är det inte plogat nånstans! Iallafall, tränade på att få fram honom ordentligt i skritten för där kan han sega ihop lite... sen lite skänkelvikning och fram & bakdelsvändningar! Det gick väl bra och så. Sen red jag Isa också på ridbanan, skrittade bara med henne för hon får så lätt ont i hovarna, hon var iallfall väldigt jobbig från början, spänd och inte alls kul att sitta på! Men i slutet blev de bättre, knas ponny de där!

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, städa i garaget och rensa alla häst prylar kanske? Håller på drunkna av saker överallt känns de som snart!

Några bilder sen idag, haha söta ponnysar man har!

/ Paulina Molander

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Dom var suuuper söta<3 Skulle du vilja vara snäll och kika in på min blogg??:) Om du lämnar en komentar så får du kanske en länkning<3 RIKIGT fin blogg<33

2011-12-18 @ 20:06:22
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Söta hästar! :D

kika gärna in hos mig, för jag skriver också om hästar och min ridning :)

2011-12-18 @ 20:08:45
URL: http://djurens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0