Hemma!

Nyss kommit hem nudå! Jag undrar hur många timmars sömn jag fick inatt egentligen för kusinen satt bara och grät inatt och längtade till att hennes mamma skulle komma hem.. suck! Kunde inte göra så mycket åt saken när hon inte ville svara i sin mobil heller, ännu bättre! Nåja, klockan ringde 6 imorse men klev upp 7 istället, tog bussen till stallet kl. 08.08, hjälpte Maria att ta ut hästarna och sen så gick jag in till dom och käka frukost med dom haha! Sen chilla vi på där jag & Sofia, sen gick vi till stallet och fixade klart dära och de.

Funderar på om man ska ta snabbt ut en buss till stan för att gå med Natalie, kanske finns nå att köpa här i Boden ändå... Får se om jag ids! Blir så stressigt, jag gillar inte att stressa haha! ;)



Tycks om gårdagens shopping hahah!?

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0