Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Ska bara dra ihop ett litet snabbt inlägg innan jag ska börja traska iväg mot bussen. Känns inte som nån hit att fara till skolan direkt.. men vi får se det positivt, det är sista veckan nu och vi brukar ju få sluta tidigare och ha det mysigt med klassen istället! Så mycket bättre än jobba.
Har packat ner stallkläder, ska fara direkt ut till stallet efter skolan och jag tror jag bara ska rida Gunnar idag. Får se om min syster kanske hakar på och rider Isa, vore jätte bra faktiskt! Som ingen vet så har Clatch tyvärr tappat en sko för tredje gången på ganska kort tid nu, så vi måste ringa hovslagaren så vi får dit den så jag kan börja sätta igång han nu ordentligt för jag har stora planer för mig & honom!

Jaja, ha en bra dag!



/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0