God jul!

Lite sent inlägg nu, men bättre sent än aldrig! Dagen började med att åka till stallet och göra bort det lite snabbt, hem igen och duscha o.s.v för att dra till farmor som bjöd oss på lunch, blev gröt och hennes älskade mjukkaka, jävulskt god! Sen efter det var de bara hem och förbereda det sista, sen fick vi gäster... eller gäster & gäster. Min moster, kusin och syrrans farmor kom hit och åt och firade jul hos oss. Nåja, en trevlig dag var det och fick lite julklappar ändå! Fick mig en parfy, dr denim jeans, choklad, pengar, ett halsband, ett träns, ett par valfria skor ska jag få av mamma & pappa, och en liten shoppingrunda på stan med min moster! Sen fick jag ju en ny dressyrsadel för en vecka sedan som tillhörde det hela lite, även 2 stycken tröjor igår från Schokemöhle & HV polo! :) Nöjd med dagen, längtar redan till nästa julen... får stå ut med 365 dagar tills dess!



Efter vi öppnat alla klappar!



Pappsen anlitad som tomte hos mammas faster.



Haha! Alice var rädd för tomten ;)

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0