Fullt hus

Idag fick jag äntligen sova ut, gud så skönt! Steg upp vid 12 tiden och fixade mig för det var bara att sticka sen med mamma & pappa till mammas faster, vi var bjudna på lunch så vi fick gröt och lite sånt! Gott var det iallafall och vi hade trevligt dära några timmar. Sen var det bara att fara hem och förbereda för farmor, Stig, Syrran & hennes kille och deras dotter skulle komma hit på middag hos oss. Så vi har ätit nu och de, så smitit iväg nu från sällskapet bara för att skriva hära lite snabbt! Fått en julklapp av syrran & Olle, nämligen resten av Twilight filmerna jag int haft! Super!!

Sen blir det att dra vidare till ponnysarna, hinner nog inte rida för det är ju väldigt sent nu redan...



Gunnar med hans tidigare ägare!

/ Paulina Molander


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur gör man länkarna i menyn som bilder lixom om ni fattar??;) På emilias gamla blogg frågade jag samma sak, men hittar inte te det inlägget så jag undrar igen:P

(om ni vill svara så skriv gärna i ett eget inlägg så fattar man bätter;))

2011-12-25 @ 20:22:07
URL: http://apfjomparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0