Dag 4

Hur började mitt häst intresse?

Det hela började nog med att min mamma har haft häst i ca. över 20 år och min syster fick sin första egna ponny när jag var 3 (Casper), fick följa med väldigt mycket till stallet och hade en kompis dära som jag var med jätte mycket. Kommer väl inte riktigt ihåg hur jag fick för mig att fortsätta, men så blev det iallafall! När jag var 5 år startade jag min första miniklubbtävling på Casper och var ju såklart skit nöjd när man fick hem rosett! När jag var 8 började jag tävla lokalt och de hela börja med dubbel seger och allt blev ju bara bättre & bättre så varför inte fortsätta? ;) De är ju kul också, känns häftigt att få så stora djur göra de vi ber om!
Jaja, det var tack vare min familj det hela började!



När man var liten får man väl göra tabbar också? Råkade ju såklart ta fel hinder på det sista... nåja, var väl ändå en ok runda när jag var 9 år haha!

/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0