Dag 2

Min första häst

Min första häst var en liten b - ponny, Sjömillans Casper eller såkallad "Casper". En liten skimmel född -93, welsh mountain och skit gullig! Vi hade honom i nästan 8 år och haft en jätte rolig tid tillsammans! Sålde han när jag var 10 år men vi hade hunnit tävla upp till LB hoppning och dressyren var inget för mig just då haha! Aja, en jätte fin ponny som jag verkligen saknar!!


Gammal bild sedan 2003, min syster tävlade ju honom också såklart! DM 3 i Dressyr år 2003.

/ Paulina Molander

Kommentarer
Postat av: Isabelle Broberg

Tack!

Lägg till [email protected] på msn så kan vi prata vidare! Men svaret är ja :D

2011-12-19 @ 15:36:54
URL: http://isabellebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0