Dag 10

Mina drömmar

Bland hästarna så är mina drömmar att kunna utvecklas med mina ponnysar och ha det så kul som möjligt! Isa är ju väldigt svårriden om jag säger så och går lite segt i utvecklingen, men vill vara så noga som möjligt med henne! Med Clatch är mina planer att tävla LA med väääldigt mycket vinster & placeringar, eftersom jag är ganska så höjdrädd vore det jättekul om han kunde lösa det åt mig och ta mig högre upp i klasserna än vad jag är på nu och jag vet att han kan det! Med Gunnar så vill jag kunna utveckla mig själv mer inom dressyren och kunna göra lite roliga saker som piruetter o.s.v lite mer avancerade saker! Fast alla som rider har väl drömmar som att bli rena världs-stjärnan? ;)

/ Paulina Molander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0