Dag 1

Presentera dig & din häst

Har ju dock flera hästar, men väljer ut Starfi eftersom jag haft honom längst och haft flest stunder tillsammans!
Jaa... Kan då säga att han är en av världens finaste ponnysar man kan hitta och hade jag aldrig haft honom hade jag aldrig lärt mig rida på de sätt jag gör idag faktiskt. Han har lärt mig att man kan inte bara sitta och åka, man får rida för det man vill ha! I övrigt så hade vi några dåliga stunder tillsammans men för det mesta bra såklart! En speciell ponny men enorm personlighet! Tävlade upp till LA/LA, varav DM 3 i Dressyr, Kurirensegrare 2 år i rad. Önskar bara att tiden kunde spolas tillbaka och uppleva alla roliga stunder vi haft igen!



/ Paulina Molander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0