Clatch

Clatch är min maxade d - ponny född -94. E. Komet U. Lenette Ue. Heihofs Primeur. New Forest vallack & flugskimmel. Jag fick honom i somras, juni månad tror jag det var. Blev stolt ägare till en jätte fin ponny! Han har också ett hjärta av guld och gör allt man ber om! Vi har inte tävlat tillsammans ännu så jätte mycket eftersom alla tävlingar är ju som över då... men vi har hunnit tävla upp till LB hopp med vinst och LC dressyr med placeringar! Han är en toppen ponny som jag tror jag kommer ha jätte kul med, ser verkligen fram emot alla tävlingar med denna guldklimp! I sina tidigare dagar har han vunnit New Forest SM 2 år, tävlat MSV hopp och LA dressyr.




/ Paulina Molander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0