Busig ponny!

Haha red en busig ponny idag, mycket bock och skutt, överpigg och stark, haha! Han var även vääldigt busig när jag plocka in han från hagen, studsig och väldigt trippig hela vägen in. Nåja han är världens finaste ponny ändå!
Red han i paddocken idag, skritt, trav och lite galopp. Sen red jag även inne en stund också. Ja eftersom jag är så snäll kan ni få ett par mobilbilder från dagen, mia var även med i stallet idag!





xtremt seriösa bilder från dagen, kvalitéts bilder var det också.. haha nä men mobilbilder får duga! ;)


/ Emilia Larsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Du rider ju bponny och är 14 år så har en fråga. Jag är 14 och fyller 15 2012. Ska börja rida en bponny och jag undrar om man får hopptävla med honom när jag är 14?? :) tacksam för svar!!

2011-12-30 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0