Året 2011

Är snäll och knåpar ihop ett inlägg om 2011 till er..

Januari:
- Tillbringade större delen av tiden i stallet, var med mina fina vänner.
- Lovisa fotade en massa superhärliga vinterbilder på mig och Geronimo.
- Jag följde även med Lovisa till Monna där jag fotade dom och fick även prova rida Monna!


Februari:
- Jag hade blogg tillsammans med Emily då..
- Brukade även vara med Emily rätt mycket i stallet, vi hade även en vinterplåtning där vi försökte fånga några fina bilder som vi kunde använda på våran header.
- Jag och Sofia red även rätt mycket med varandra då, följde med varandra till ponnysarna och sådär.
- Min lillebror fyllde även 5 år..


Mars:
- Flummade med Sofia, åkte pulka ner för backarna i stallet, sånt roade vi oss med! ;)
- Jag och Sofia brukade även släppa Geronimo i paddocken rätt ofta och han är verkligen bra på att visa upp sig.
- Fotografering med Emily och pållarna igen, mys!


April:
- Tävlade klubbtävling i hoppning och dressyr.
- Min hamster dog även samma dag som tävlingen. Känns inte alls bra och tänka på det.. ♥
- Fotade en massa med Sofia bland annat och var en massa med hon!
- Fick mig även en ny hamster, men går tyvärr inte att hålla i han..
- Snön smälte även, yey!


Maj:
- Fick en trevlig motionsrunda med Sofia då prins rymde ur stallet, for in i hagarna där ett par nadra hästar stod och jag kan säga att det tog ett tag innan allt var som det skulle.
- Lovisa fotade massa fina bilder på mig och Geronimo, vi bakade även cupcakes.
- Hade en fest eftersom jag fyllde år den månaden, hade en as härlig kväll med grymt folk. Spelade brännboll, hade massa aktiviteter och tjockade oss till 1000.


Juni:
- Fick sommarlov, härlig känsla.
- Fick sommarlov tidigare än alla andra och åkte till Skåne med mamma, Gustaf och mormor. Träffade kusinerna, firade min ena kusin då hon tog studenten, blev brun på stranden, höll i maneter shoppade en massa, drog även in till danmark.
- Fotade litegrann, men inte så jätte mycket. Var istället med mina fina vänner och ägnade en massa tid i stallet.
- Hoppträning för Kicki.
- Följde med Julia och hennes farmor och farfar och campade med husvagn.


Juli:
- Hängde på alder.
- Hittade knapparna inom dressyr på Geronimo, eller det gick framåt i alla fall.
- Började göra om våran lekstuga till en sovstuga, eller började städa och fixa till i alla fall.
- var även med en massa folk, tältade bland annat med Sofia.
- Lovia fotade även finfina sommarbiler på oss.



Augusti:
- Övernattade med Mia och Moa i våran sovstuga.
- Red lektioner för Elin och tränade även själv.


September:
- Provade min fjärrkontroll till kameran.
- Fotade höstbilder med Lovisa.
- Tävlade.


Oktober:
- Jag fotade lite bilder när Gustaf red Geronimo.
- Fotade även lite andra random skaker.
- Tävlade en klubbtävling med Geronimo, LE och LD.


November:
- Fotade en massa och bara levde livet.
- Bakade cupcakes, vilket jag gjort typ flera gånger under detta år.


December:
- Varit med underbart folk.
- Tillbringat tid i stallet, som vanligt då!
- Tilda fotade julbilder på mig och Geronimo. Felicia & Charlie, Amanda & Lorden var även med. Kan även säga att det var kallt.
- Och så var det ju julafton. Har tyvärr inte nå mycket bilder från denna månad..






Det här är en del av vad jag varit med om under det här året, har varit ett grymt bra år, men hoppas på att 2012 blir ännu bättre! Som sagt kan man ju inte få med ett helt år i ett inlägg.. ;)

Upd: Det tog drygt 1 timma att göra så hoppas ni läste ;)
/ Emilia Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0